lørdag 27. februar 2010

Sånn går nå dagan, hurra!


Solen skinte, så vi kjøpte med oss crepes og gikk ned til Seinen for å lese i sola.
No skolla dæm skjett oss tenkt vi da, og det får dere altså nå!
I går kveld var vi ute på Pizza-restaurant med noen av jentene i klassen. Vi kosa oss!
Moren til Natacha, Fabienne, kom innom byen i dag.
Vi ble invitert med på lunsj, og det var kjempehyggelig!!
Tusen takk :)
Jeg (Anna, 19) fant mannen i mitt liv i dag!
Natacha, vi gleder oss til du kommer!! <3>

6 kommentarer:

  1. åå blir fint for natacha å komme nedover, gleder meg til det blir min tur! kos!!!

    SvarSlett
  2. Og vi gleder oss veldig til du og kommer ja, snuppa! Det blir herrrlig <3

    SvarSlett
  3. Hei hei! Så hellig du er  Jeg savner Paris  Kos deg og nyt livet mens du kan. Klem

    SvarSlett
  4. gleder dere dere til å ta bilde av meg under det skiltet?
    jeg gleder meg også til å komme jeg skal fly med inzaniskoene mine :)

    SvarSlett
  5. hei mine skjønne! godt å se at dere koser dere!!! kom tilfeldigvis over denne siden http://www.parisetudiant.com/loisirs/sortir.php hvor det står hva som skjer i Paris hver dag og kveld. Om dere ikke visste om den fra før, tenkte jeg det kunne være et praktisk lite tips.. : ) (selv om Be There og PopIn også fungerer fint altså!!) klæm fra martine
    Ps. Som venter på mail

    SvarSlett
  6. Litt oppdatering takk, hilsen mor

    SvarSlett