mandag 22. mars 2010

Henrik gjesteblogger

Livet staar ikke stille for metropolitene her i grotten paa Ile St. Louis.
Nok en gang har fasjonabelt besok rent ned dorene (eller heller forverret traffikkorken foran skapet). Nordavinden brakte iGrut mens underskrevne tok seg en sviptur under kanalen.

Upaaklagelig vertskap, AnnaEtMarianne, har strekt seg lengre enn sikkelig langt for aa vise baade Paris og seg selv fra sin beste side.
Fredag kveld endte paa "une squat" hvor halve Baerum vidregaaende lusket rundt til lyden av saare bystemmer og barbeinte performance hippier. En ekte parisisk opplevelse med andre ord, og alle barna var enig om at det var en fin kveld.
Lordag tilbrang gjengen i Marais hvor Grut fikk gjort en del shopping, Marianne visuelt antastet av en uteligger og Anna planlagt en ferie til Indokina. Anna, the born psychic, forutsaa nok at vi skulle faa et deja vu med denne regionen senere paa kvelden da gjengen nott et storre maaltid hos Froken Pol Pot ved Place de Republique. Mette og lykkelige trakk vi til gaten som rotlos ungdom og tok til middlertidig husly i mang en drikkebule. Kvelden endte paa et sted som heter Panic Room som levde noe ufrivilig opp til sitt navn. Jeg tror igjen en bra konklusjon er at alle barna var enig om at det var en fin kveld.

Naa er det mandag kveld og Staale er tilbake i servicebransjen mens jeg nyter noen siste vinddrag over Seinen for London og gamlelandet kaller meg tilbake.
Jeg maa takke Anna og Marianne for aa ha vaert eksellente vertinner og mine foreldre fordi de har bra mennesker.

Over og ut Knut!

1 kommentar:

  1. Kjære Ståle og Henrik!!! vil bare si at jeg elsker dere og at det var veldig hyggelig å ha dere her!!!!!!!!

    Marianne stiller seg nok bak dette....


    koskoskos<3 <3 <3

    SvarSlett